معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:

دوران خدمت سربازی تربیت جوانان انقلابی را به همراه دارد

حجت‌الاسلام خیرمحمدی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت سربازی صرفاً یک وظیفه قانونی نیست، بلکه فرصتی ارزشمند برای تربیت انسان‌‌های مؤمن، انقلابی و آماده برای دفاع از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی است؛ بر همین اساس سربازی گامی مهم در راستای تحقق آرمان‌ های انقلاب اسلامی و یک فرصت ارزشمند برای تربیت جوانان انقلابی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۸۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ - 31July 2024

دوران خدمت  سربازی تربیت جوانان انقلابی را به همراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد خیرمحمدی» معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان وظیفه هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، با بیان اینکه خدمت سربازی فرصتی مغتنم برای تربیت انسان‌‌های انقلابی است، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت سربازی صرفاً یک وظیفه قانونی نیست، بلکه فرصتی ارزشمند برای تربیت انسان‌‌های مؤمن، انقلابی و آماده برای دفاع از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی است؛ بر همین اساس سربازی گامی مهم در راستای تحقق آرمان‌ های انقلاب اسلامی و یک فرصت ارزشمند برای تربیت جوانان انقلابی به شمار می‌رود.

وی افزود: جوانان با گذراندن دوران مقدس سربازی، علاوه بر کسب آمادگی نظامی، با مفاهیم ارزشی و اعتقادی انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شده و روحیه ایثار و شهادت‌‌طلبی در آن‌ها تقویت می‌شود.

معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خدمت سربازی را یکی از عوامل مهم نظم و مسئولیت‌پذیری در زندگی و جامعه دانست و تصریح کرد: گذراندن خدمت سربازی و زندگی در محیط پادگان، به جوانان می‌آموزد که چگونه با دیگران تعامل کنند و علاوه بر مسئولیت‌‌پذیری، به نظم و انضباط پایبند باشند.

حجت‌الاسلام‌ خیرمحمدی خاطرنشان کرد: خدمت سربازی، یکی از مهم‌ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این خدمت، علاوه بر تقویت بنیه دفاعی کشور، به تربیت نسلی از جوانان مؤمن، انقلابی و آماده برای خدمت به نظام و مردم کمک می‌کند.

وی در پایان ضمن بازدید از هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، با کارکنان وظیفه این منطقه دیدار کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار